Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu www.nanistyl.cz. Provozovatelem internetového obchodu www.nanistyl.cz (dále jen prodávající) je NaNi styl s.r.o., Sídl. Letohradská 1604/18a, 17000 Praha 7, IČO 06303676, spisová značka C 278304 vedená u Městského soudu v Praze. Jsme plátci DPH.
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku v platném znění.
2. Objednávka a ceny
Katalog internetového obchodu www.nanistyl.cz obsahuje veškeré informace nutné k uzavření smlouvy ve smyslu obecných i podstatných náležitostí kupní smlouvy, tak jak je vymezuje občanský zákoník. Obsahuje vždy název, popis a cenu zboží.
Ceny zboží jsou platné v okamžiku objednání. Vyhrazujeme si právo na zrušení objednávky v případě zcela zjevné tiskové chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu zboží, nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně internetových cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce!
Veškeré objednávky považujeme oboustranně za závazné!
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s všeobecnými obchodními podmínkami, s možnostmi platby, s dodacími podmínkami, s reklamačním řádem, seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů, dovršil věku 18-ti let a jehož sídlo nebo bydliště je na území České Republiky.
Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli do objednávkového nebo registračního formuláře přesné a pravdivé údaje.
3. Způsoby platby
Kupující si může vybrat z následujících způsobů plateb:
Bankovním převodem - kupující bude kontaktován a informován o stavu objednávky, poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu 4690900257/5500 (pro eurové platby IBAN: CZ7455000000004690900257). Jako variabilní symbol uvede číslo objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží odesláno zákazníkovi na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce.
Platební kartou - GoPay.
4. Dopravní náklady
K objednávce účtujeme dopravné, a to ve výši dle aktuálního ceníku České pošty a DPD.
Balné neúčtujeme.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.) si hradí kupující sám.
5. Dodání zboží
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Zásilky odesíláme prostřednictvím České pošty, firmy Zásilkovna nebo přepravcem DPD.
Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození originálního obalu ani samotného zboží.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a jakékoli závady neprodleně oznámit přepravci. Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Ke každé dodávce bude přiložen doklad o koupi - Faktura(daňový doklad).
Termín dodání zboží je závislý na druhu objednaného zboží. Většinou se pohybuje v rozmezí 2 - 10 kalendářních dnů. V případě méně běžného nebo problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Prodávající se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na co nejkratší možnou dobu. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží, Vás budeme včas informovat. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky na tel. čísle 603 322 322 nebo e-mailem.
6. Odstoupení od smlouvy
Při nákupu přes e-shop má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být učiněno tak, že kupující doručí písemně nebo e-mailem prodávajícímu oznámení, že odstupuje od kupní smlouvy.
V oznámení musí být uvedena přesná identifikace kupujícího, popis zboží, číslo objednávky a číslo účtu, na který má být vrácena kupní cena. Po domluvě s prodávajícím zašle kupující zboží zpět na adresu prodávajícího a to nejpozději 14. kalendářní den od data doručení zákazníkovi. Zboží doporučujeme poslat pojištěné, zásilky vrácené na dobírku, nebudou prodávajícím přijaty.
Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nesmí nést znaky používání či opotřebení, nebo nesmí být jinak znehodnocené. Dále musí být zabalené v nepoškozeném originálním obalu spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty dodané se zbožím, a to včetně originál záručního listu a kopie faktury . Pokud byl ke zboží přiložen dárek, vrací se také. V opačném případě Vám strhneme z vracené částky tržní cenu dárku uvedenou v e-shopu.
Bude-li zboží vráceno bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, zašleme kupujícímu částku odpovídající kupní ceně na jím udané číslo bankovního účtu a to nejpozději do 30 kalendářních dnů. Pokud se bude jednat o zboží "na míru" - střižené na míru, potisk na oblečení/doplňky (dle objednávky) bude zákazníkovi odečteno 30% z ceny zakázky. Při osobním předání vráceného zboží v provozovně prodávajícího vrátíme částku ihned na provozovně po překontrolování a přezkoušení vráceného zboží.
V případě platby kartou online vracíme částku objednávky sníženou o poplatek platební bráně GoPay.
V souladu se zákonem č. 367/2000 se vrácení poštovného vztahuje pouze na zásilky, které budou vráceny celé, nikoliv na jednotlivě vrácené kusy z těchto zásilek.
Za zboží, které bylo poškozeno během přepravy v důsledku nesprávného obalu nelze žádat vrácení peněz.
Bylo-li zboží jakkoli poškozené či opotřebované, nebo byla jiným způsobem snížena hodnota vráceného zboží, vyhrazujeme si právo na náhradu škody, kterou si započítáme oproti kupní ceně.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.